V

vickitoria

Har ni några tips om någon bra kürmusik utan sång, alltså att inte någon sjunger. Jag bara undrade för jag håller på att göra en ny ponny kür och jag hittar inte någon passande musik.....så skriv gärna några förslag vore väldigt tacksam!!! :) :confused:

Sv: Kürmusik

Har inte mycket att komma med eftersom jag aldrig ridit/satt ihop en kür någon gång.. Men jag har sett en som red till låten "Popcorn" och det såg väldigt fint ut. Annars är nog det bästa att frågfa din tränare.
Elin

Liknande trådar

Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
839
Senast: ufot
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 267
Senast: Gunnar
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 188
Senast: ildiko
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
709
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka