Kuddar till koja

Lupino

Trådstartare
Jag tänkte ordna med kuddar som fungerar att bygga koja med i barnens rum. Någon som kan tipsa om vilka kuddar som passar och var man kan köpa (utan att ruinera sig fullständigt)?

Sv: Kuddar till koja

Mitt tips är att köpa en eller kanske två stadiga skumgummi madrasser, skära ut de storlekarna du vill ha på "byggmaterial" och sedan sy på egna fodral.

Till små barn lite större "kuddar" till större barn, mindre kuddar som kräver lite mer byggnad.

Tack båda!

Efter att ha surfat runt lite så tror jag också på att sy egna...

Vi använde soffkuddar när jag var liten. Man kunde kanske köpa en gammal, billig soffa på Myrorna och bara använda kuddarna. Sy nya överdrag till och så har man STORA, stadiga kuddar att bygga med.

Jag tänkte ordna med kuddar som fungerar att bygga koja med i barnens rum. Någon som kan tipsa om vilka kuddar som passar och var man kan köpa (utan att ruinera sig fullständigt)?

Lagerhaus! Har i flera storlekar och mysiga och färgglada är de.

Liknande trådar

Småbarn Flummig frågeställning jag vet. Men enkla frågan är hur får man barnen att leka hemma? Dvs vi har supermycket leksaker (alldeles för... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 245
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 005
Senast: tomte
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 089
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
8 508
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka