Krya på dig Camilla

Camilla Osterman

Trådstartare
Läste precis att Camilla K skadade sig i torsdags! God bättring och tänk på att göra som doktorn säger! Vilket inte alltid är lätt men klokt!!:)

Sv: Krya på dig Camilla

Håller med!

Krya på dig Camilla!

Tack så jättemycket :). Mmm jag ska göra som dem säger men så fort jag får rida igen så är jag tillbaka ;)

Tack så mycket. Tack för bilderna också Kimman, jag ska ge pengar till gary så fort jag ser honom. Men nu kommer jag inte kunna ta mig till galoppen förrens på torsdag...kan inte köra bil som det är nu och behöver lite hjälp att gå :/....men men. Går det bra att vänta lite till på dem?

Hallojsan!

Ja, det är absolut ingen brådska!!!!
Ville bara att du skulle få bilderna så fort som möjligt ;P

Jag kommer faktiskt också att vara på plats på löpen på torsdag så om du ser mej så hejja! :D

Krya på dej!

Liknande trådar

Däggdjur Läste precis att SLU vill ha allmänhetens hjälp för att få veta vad älgen äter. De har i tidigare undersökningar sett att bärris är en...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 187
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag behöver era goda råd. Jag hade tänkt fråga om det är någon här som är bra på konflikthantering, men jag tror nog inte det är där som...
2
Svar
33
· Visningar
2 748
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar