krokar/hängare

O

oasen

Hurdana krokar eller hängare, eller kanske hakar? kan man tänkas ha på insidan av denna låda, det ska nämligen hänga träns på insidan av locket hade jag tänkt mig, så man slipper lägga dom ner.

Materialet är ganska hårt så jag vet inte hur man skulle fästa exempelvis hakar som man brukar ha på grimskaft?

Emma

Ta en ganska rund krok dvs en som nästan är som en ring så att tränset kan hänga både med stängd och öppen lucka. Det bästa är väl om du hittar små skruvar att sätta fast med då de sitter bättre men småspik kanske fungerar också, ett träns väger inte så mycket.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 684
Senast: hollypolly
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 202
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 096
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svullen över ögonen