Kräver jag för mkt?

Sv: Kräver jag för mkt?

Jag håller med övriga, skippa inte dina livsplaner för din partner. Om det är du som har mest driv i förhållandet så får han följa dig, helt enkelt.

Sv: Kräver jag för mkt?

KL

För att svara på rubriken, så ja. Av det jag läser så kräver du att han ska avgöra hur du ska fatta beslut om ditt eget liv. Dessutom i en mycket snabbare takt än han är bekväm med.

Jag håller med de som säger att du ska fokusera på ditt eget liv. Om du tar hand om det du behöver i ditt liv och han gör detsamma med sitt, och det visar sig att ni har liknande mål och värderingar, så har ni alla möjligheter i världen att vara lyckliga med varandra. :)

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: Görel
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 368
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Föräldrarpenningtillägg
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010