Krafft vs. Racing

Sv: Krafft vs. Racing

oki. Men jag bor i Eskilstuna, så då blir det dyrt

Ok. Ingen närmare återförsäljare?
Jag köper havre, betfor, vetekli, bryggerijäst och Edel från Hanssons. Bra priser!:banana:

Nej, tyvärr så har vi jätte dåligt med foderåterförsäljare här. Vi har bara krafft och racing vad jag vet. Sen vet jag inte om det finns någon liten återförsäljare som håller till hemma i säljer. Jag vet en som säljer lite tillskott från Alg-Börjes. Men vill gärna inte handla av dom, man vet ju inte hur länge dom finns kvar...

ja jag har kollat, det finns tyvärr ingen återförsäljare här i närheten. Får använda mig av annat foder.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 767
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Ketrawzc
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 622
Senast: Irival
·
Foder & Strö Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 355
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hundrelation