mee

Trådstartare
Hur mycket är kostnaden sammanlagt för er som har ponny/häst och vad är det i sånna fall för sort/storlek och hur mycket behöver ni göra själva?
Och hur många timmar per dag spenderar ni till allt som handlar om hästen?
 
Sv: Kostnad

Hur mycket är kostnaden sammanlagt för er som har ponny/häst och vad är det i sånna fall för sort/storlek och hur mycket behöver ni göra själva?
Nej, med risk för att verka grinig - den här gången svarar jag inte.
Exakt den frågan ställs varannan vecka eller oftare, och genererar en ny tråd varje gång. En sökning i forumet på kostnad + häst + månad ger åtminstone 25 trådar där frågan besvaras om och om igen...
 
Sv: Kostnad

I den röda linjen ovan så har du ett ord, "sök". Där kan du försöka


Jag har ingen röd linje eller någonstans som det står sök på förutom där man kan söka via google men då kommer man ju ut på google och det vill jag inte
 
Sv: Kostnad

Men sök på Google eller i sökrutan, testa dig fram. Kan lova dig att du inte kommer få några svar genom denna tråd, eftersom att det kommer ett X antal ny varje vecka...
 
Sv: Kostnad

"Kontrollpanel Medlemslista Nya inlägg Sök Snabblänkar Logga ut"

Linjen är rosa/lila

Börja uppifrån på sidan och så tittar du noga på alla rosa/lila linjer du hittar
 

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
2
Svar
31
· Visningar
2 110
Senast: Cambrie
·
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
2 196
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 023
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 157
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp