Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur mycket kostar din hund per år? Om du har fler hundar så vad kostar de per hund?
Jag menar då alla omkostnader, försäkring, mat, godis, leksaker, täcken, halsband, koppel, kurser, transport osv osv.
Haha nej det vill inte jag heller men eftersom Minn är assistanshund ska jag lämna in de uppgifterna för att eventuellt få bidrag.
Hur mycket kostar din hund per år? Om du har fler hundar så vad kostar de per hund?
Jag menar då alla omkostnader, försäkring, mat, godis, leksaker, täcken, halsband, koppel, kurser, transport osv osv.
@lady_vip jag glömde räkna med vaccinationer, tack för påminnelsen. Nu gör det väl ingen direkt skillnad på det stora hela eftersom jag vaccinerar typ vart 3-4 år.
@Voff det är därför jag räknat med bilbur och andra större kostnader och delat det på 10 år, vissa år kostar det mer och vissa mindre. Hade jag byggt hundgård hade jag räknat med den kostnaden och räknat på en rimlig avskrivningstid.
Det är svårt ändå tycker jag för kärran kommer uppgraderas ibland och hundgårdar och hundstall renoveras och kanske byggas ut.
Svindyrt är det iaf
Jag räknade nyligen iom inköp av dyr tik, men har noga förträngt!Den summan tänker jag vara lyckligt ovetande om !