Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gör jag rätt ofta, senast hos veterinären där vet kommer fram, skakar hand och presenterar sig. Och istället för att jag också presenterar mig, eller bara säger det normala "Hej" så säger jag "Tack!". Tack... för att du presenterar dig?Jag, som i min hjärna antagligen tänkte att jag hade en kund på jobbet som jag nyss gav kvittot till och inte en tant på en balkong som jag har gjort en tjänst, svarar leende "Tack så mycket!" och går därifrån.
@Sasse - så att jag nästan gråter till och med! Varför ett fält?? Och vinkandet till polisen var nästan bäst
Jag har iofs också blivit invinkad i rutinkontroll (ja, jag stannade) och polisen frågade mig om jag tyckte att det var dimmigt ute? När jag såg ut som ett frågetecken förtydligade han med att ja, jag hade ju dimljuset på. Min första reaktion var att utbrista Va?! Har jag ett sånt??! samtidigt som jag försökte hitta knappen Polisen hade nog ganska roligt åt mig
Jag var ju tvungen att gömma mig någonstans@Sasse - så att jag nästan gråter till och med! Varför ett fält??
Hehe, jag blev invinkad för nykterhetskontroll för några år sen, när jag var på väg till jobbet. Det var första gången jag nånsin blivit stoppad och jag börjar såklart fundera "men HAR jag druckit? När drack jag senast? Tänk om den säger att jag druckit fastän jag inte gjort det?"... polisen, som säkert märker att jag är nervös säger glatt: "vilken fin klädsel!" varpå jag tittar på mina kläder, då jobbuniform tillhörande djuraffären jag jobbar i och tackar lite fundersamt och förklarar att jag är på väg till jobbet. Han börjar gapskratta och säger att han menade i och för sig sätenas klädsel och inte mina@Sasse - så att jag nästan gråter till och med! Varför ett fält?? Och vinkandet till polisen var nästan bäst
Jag har iofs också blivit invinkad i rutinkontroll (ja, jag stannade) och polisen frågade mig om jag tyckte att det var dimmigt ute? När jag såg ut som ett frågetecken förtydligade han med att ja, jag hade ju dimljuset på. Min första reaktion var att utbrista Va?! Har jag ett sånt??! samtidigt som jag försökte hitta knappen Polisen hade nog ganska roligt åt mig
*host* jag vet, det funkar jättedåligt...Jag har flera gånger försökt låsa upp cykeln med bilnyckelns fjärrkontroll. Funkar ganska dåligt.