Sv: Kort på era körhästar!
näe ser bara ett rött kryss tyvärr ännu.
näe ser bara ett rött kryss tyvärr ännu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja och inte blir det lättare när personen fräser så in i helsicke så fotografen inte törs ta mer utan gömmer snällt undan kameran.Nora skrev:Synd att det ska vara så svårt att ta kort i ridhus!!
Måste bara stolt visa upp en bild...
Ingen bom bakom!!!
Nej, för då har hon flyttat hem till mig!! Hon vill det, det syns på henne!!satanic skrev:var inte förvånad om du kommer ut en dag o hon inte är kvar
skogstomten skrev:ja och inte blir det lättare när personen fräser så in i helsicke så fotografen inte törs ta mer utan gömmer snällt undan kameran.
Wiho!
vad kul! Det verkar gå stadigt frammåt för er
Är det eran transport? ni skulle inte sakna den om den försvann i så fall va? Om jag byter ut den mot vår gamla och målar lite Ume grejs på den
Asch då, då kunde jag ju inte sno den av er. *mutter*Nora skrev:Små men stadiga steg framåt! Upptäckte dock en okörbar del av hästen under gårdagens banträning...
Transporten är inte vår även om vi hade velat. Det gäller att ha kontakter!!
Nora skrev:Om jag säger hand och ajaj kanske du förstår? Så otroligt laddad och spänd.
Bojsläpen är också fina, ett sånt har vi också lånat! Det gick han rakt in i. Men umesläp känns ändå som det absolut bästa, när man blivit rik. Tänk ett umesläp med vagnsplatta och en skön automatväxlad bil som jag kan dra den med.... Den dagen...
Köraktiviteterna är på söndagar om inte annat står vill jag minnas. Men säkrast är att kolla upp med någon av oss om det blir någonting av. Nu kan vi börja köra utomhus (snart även på banan som inte känns som en störtloppsbacke ) så då kan nog tiderna variera lite. Om några veckor kanske man till och med kan ha en maratonträning!!
miamiamia skrev:Här har vi solsken och blommor i rabatterna. Gräset växer i hagarna! Vi har kört maraton i helgen!
Ska vi göra en Norrländsk kupp? så hon lär sig veta hut!Nora skrev:GAAAHHHH Kan inte du sluta skriva om sommarväder nu någon månad till? Jag inser ju att jag bor på helt fel ställe där jag går och bara fryser 7 månader om året.