Körkurser i värmland??

L

LuckyWinner

Finns det någon som vet om det finns några körkurser i värmland? Någon som kan tipsa? Om inte i värmland kanske i närheten?
Kör min egen häst (och rider), har även kört några andra travhästar. Men är riktigt sugen på att gå någon körkurs, då jag funderar på att skaffa en trilla och en finsele.
Mer kunskap önskas! :rofl:

Sv: Körkurser i värmland??

Lakene gård brukar ha lite kurser... http://xn--lakenegrd-c3a.se/ vet inte hur det ligger till just nu men kolla med dem de kan säkert tipsa om kurser på annat håll oxå antar jag...

Sv: Körkurser i värmland??

Vi har ex planerad träning 28/10 på Hannäs utanför Kil

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
899
Fritid Jag funderar på en solosemester på 1-2 övernattningar i sommar. Det finns ett gäng loppisar, byggnadsvårdsbutiker etc som jag vill åka...
2
Svar
25
· Visningar
973
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
9 842
Senast: Grazing
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 089
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar