Sv: Korkade misstag vi alla gjort
Det där har jag gjort ett antal gånger och inte märkt det förren jag ska ta av grimman i boxen igen. Hästen har snällt följt med mej in iallafall Tur att jag har snälla hästar som bara ser grimma och gimskaft som något symboliskt som betyder att man ska följa med matte
Jag vet inte om mitt bidrag är klantigt på det sättet men ganska pinsamt ändå...
Jag ska ta ut en av hästarna i hagen och kollar inte att grimma och grimskaft är ihopkopplade så tankspridd som jag är sätter jag på grimman på hästen och går iväg med grimskaftet DESSUTOM pratande med hästen öppnar grinden och släpper in...grimskaftet haha först då upptäcker jag att hästen måste ha lämnat mig 50m tidigare och står och betar gräs en bit bort! Kan ju tillägga att jag var glad att det inte var några andra i stallet då
Det där har jag gjort ett antal gånger och inte märkt det förren jag ska ta av grimman i boxen igen. Hästen har snällt följt med mej in iallafall Tur att jag har snälla hästar som bara ser grimma och gimskaft som något symboliskt som betyder att man ska följa med matte