körbilder

Sv: körbilder

Tack så mycket!!! :) Det skall jag hälsa sambon, det är han som är min fotograf.
Ja det är skönt att vara lite igång. Men det börjar inte på allvar förrän 29 April. Vad skall du tävla för tävling den första Maj?

He, he det var så lite så!!! :bump: Jättekul att åka med!
Hoppas ni kommer ner fler gånger!

Å vilka bilder Tobbe fick till! *wow*
Ser allt bra koncentrerat ut på denna bilden iaf! :angel:
JNFQINGOIOPPD8.jpg

:rofl:

Jag tror att lagserien börjar då, eller om det var något annat. Har inte bestämt klubb än visserligen, kan ju inte vara med i Umeå detta året med när man bor i stockholm :)

Så här såg det ut i helgen, det var dock min mamma som körde, jag fick hålla till godo med att sitta på hästen idag :)

7404500.jpg0

7404513.jpg0

7404523.jpg0

Ok jobbigt för er:( , jag upptäckte det när jag var ute och kollade annonser. Håller ju på och letar efter en sån där plutt nu:)

Ja, det är aldrig roligt att göra sig av med en häst. Och det värsta är att det är så många tokar som ringer :crazy: Svårt att hitta någon som känns rätt :(
Så du ska köpa dig en liten shettis, vad skoj! Ska du ha den till körning?

Men dina bilder var ju härliga med,
har lite vagnsabstinens jag, men maratonvagnen har vintersemester ännu så länge.
Ska fresta sambon med lite bilder på er Shettis sen,
jobbar på att vi behöver ett litet lurv framöver :angel:

Ja, det är verkligen fina bilder!! Jag tävlade också i Åstorp med en av mina små. Men sån lyx som egen fotograf har jag inte. :cry: Jag får vara glad om jag får tag på groom och barnvakt. Din häst såg jättefin ut och verkade lugn och säker.

Aha, där ser man. Men slädturer är ju trevligt det med! :) Min släde håller jag på att renovera, så risken är väl att den lilla snö vi har är borta innan den blir klar :crazy:
Haha, du får göra det! De är ju SÅ söta de små busarna! :love: Själv har jag separationsångest, sälja är inte kul...:cry:

Tack så mycket!!! Ja det är bra när man har nära o kära som ställer upp. Anton är lugn o säker fast han inte har varit ute så mycket, det känns så skönt!

Vem körde du då? Gick det bra för dig?

Några körbilder från min USA visit i höstas!;)
Har tyvär ingen i körbar häst här hemma..
Misty
usaflingor011.jpg

Barnum och Bailey, 20 år.
Belgiska cirkus ponnier - på svenska, Shettisar.;)
usa010.jpg

Här kommer en bild på vad vi gjorde idag, jag och lilla russet - vi arbetade :banana: :banana:
Körde mögligt hö till dynghögen. Sladden är till motorvärmaren som morsan hade i, så det blev att köra under :angel:
Hon fick själv komma ut och lyfta!

index.php

Jag är lite ledsen över att jag inte får in bilderna direkt, om någon kan förklara hur, skicka gärna ett pm!

Lotta

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
625
Senast: Mli
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 230
Senast: cewe
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 720
Senast: ameo
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka