körbilder

Sv: körbilder

Åh, tandem är så roligt! Körde det med mina gamla hingstar men nu har jag tyvärr inga som går att köra så :(

Ahhh! Mums med släde.
Lycklig du som har slädföre. Här hade vi ett par dm i flera dar, så det blev inte att ta ut släden denna vinter.
Hoppas på nästa. Både jag och hästen älskar slädfärder.

LIA

Här är ett trevligt ekipars som var hem och hällsade på mej.
Fenton.
Fintekipjpg.jpg

När man kör med tre efter varandra så heter det Random och det är ungefär som att köra sexspann.
Hlsn. Fenton.

Ja, det är som sexspann fast vingligare, svårare men skit kul!
/M

8964209.jpg

Man tager vad man haver......Köpte vagnen igår, vet inget om den. Någon som kan berätta??

Det var en fin vagn och söt åsan men jag tycker vagnen ser lite för tung ut!

Jodå, jag vet! Den är till min shire men hon är inte färdiginkörd ännu.....så den är inte tänkt till åsnan....bara en liten testrunda.....

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
625
Senast: Mli
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 234
Senast: cewe
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 720
Senast: ameo
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka