Köpa nya borsthuvuden till Oral-B-tandborste

LadyCovergirl

Trådstartare
Det är tydligen sjukt svårt. Jag har en Oral-B Sonic Complete och har tidigare köpt borsthuvuden på bl.a. MediaMarkt och NetonNet. Nu finns inte just den sorten där, däremot en annan som heter Pulsonic. Någon som vet om den passar?
Jag tycker bättre om de borsthuvuden som heter Sonic Complete men de tycks inte finnas i lager någonstans :mad:

(Det står på en del borsthuvuden att de passar alla Oral-B-borstar men det är en lögn för just Sonic-borstarna är lite speciella. Varför vet jag dock inte.)
 
Sv: Köpa nya borsthuvuden till Oral-B-tandborste

Har du kollat på Apoteket? Vi köper våra där men minns inte vad modellen heter.
 
Senast ändrad:
Sv: Köpa nya borsthuvuden till Oral-B-tandborste

Nu tittade jag bara på just Apotekets hemsida men de hade inte rätt sorts borsthuvud på hemsidan :(
 
Sv: Köpa nya borsthuvuden till Oral-B-tandborste

Har du kollat utomlands? Tex Amazon UK eller eBay? eBay Tyskland brukar vara billiga på sådana saker.
 
Sv: Köpa nya borsthuvuden till Oral-B-tandborste

Kollade på tyska eBay och där verkar det finnas. Iofs kan jag då kanske be min pappa, som jobbar i Tyskland, att köpa det på plats. Finns det på eBay gissar jag att det kan finnas i butiker också?!
 
Sv: Köpa nya borsthuvuden till Oral-B-tandborste

Det borde det ju göra, frågan är om de är dyrare i butik? Jag vet inte hur mycket du handlat på eBay/internationellt men det är väldigt säkert, speciellt när man betalar med PayPal.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 974
Senast: Åsa A
·
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 155
Kropp & Själ Min 28-årsdag närmar sig och med den kommer också ångesten. Har varit rätt stabil sedan januari tack vare antidepp och terapi, men nu...
Svar
14
· Visningar
2 500
Senast: Unit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp