Köpa ny häst!

M

MartinaN

Hejsan! Håller på att leta ny häst...då min nuvarande troligtvis kommer att tas bort. Vill vara ute i god tid så jag hinner titta på så många som möjligt! Känns som att jag aldrig kommer hitta en lika fin häst som den jag har!=(
Men vart ska man leta. Bor i västerås och jag tittar på anslagstavlor på alla ridbutiker jag kan hitta.
Tittar på internett på olika sidor:
annonsdirekt
Hästnet
blocket
hästannonser

Vart kan jag mera leta. Tips på internett sidor och liknande önskas!

Sv: Köpa ny häst!

Har inget tips på andra sidor men AnnonsDirekt är den bästa sidan enligt mej, där har jag hittat flera bra hästar och annan utrustning också för den delen, många som annonserar där. :)

Ta kontakt med försäljningsstall, många av dom har hemsidor där du kan se alla hästar de har till salu.

I "Ridsport" kan du hitta många intressanta hästannonser!

Jag tycker att Hästfocus är bra också....

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: Nordthor
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 816
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
32 674
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V