Åh, jag älskade huset
När man kom in där kändes det bara rätt. Förutom några få saker som jag funderade på. Jag vill fixa en duschkabin och istället för den lilla tvättmaskinen köpa en som både är tvätt och tumlare. Handfatet var väldigt litet men det och något litet mer i var det enda som jag inte tyckte om helt. Allt annat var perfekt, en matplats med plats för många gäster, stor vardagsrum, ett tv-rum. Ett gigantiskt sovrum och när man vaknar var det stora fönster och en dörr rakt ut på balkongen med fantastisk utsikt. Det finns en pool också och ett växthus som ser helt nytt ut. Det fanns flera små pergolor, utöver altanen ytterligare en matplats under tak. En verkstad och 2 stora bodar att förvara saker i. En bod så stor att man skulle kunna ha en gäststuga där och en egen rikigt gammal brunn som man kanhämr upp. Vatten ur med en hink. Parkeringen ligger på sidan av vägen och man ser knappt huset på grund av skogen så man får gå på en stig dit. När träden tappar löven syns nog huset.
Det fanns några små saker som att handfatet var väldigt litet men det är i det stora hela inget stort problem.
Har lagt ett bud och jag tror mäklaren väntar på svar från den andra killen som var där igår för han ska kolla med säljarna redan ikväll. Vill inte skriva siffror men la så klart under utgångspriset eftersom mäklaren förklarade att det just här just nu finns många små lägenheter så min har tappat ca 20% i värde.
Mamma och pappa tycker också det är jätte fint. Första huset där vi alla tre varit överens om att det här är det rätta huset för mig.
Kollade upp med min farbror hur allt fungerar gjorde vi också och räknade på lagfart och sånt.