Har fått en del napp. Om alla betalar nu bara och dyker upp vid hämtning som vi bestämt så har jag fått 17 plagg sålda
En tar 10, den andra 4 men är intresserad av sånt jag ännu inte lagt ut och den tredje vill ha tre plagg.
Har fått ut några till emellan min egna shopping idag
Men jag blev förälskad i en sittdel till barnvagnen som dom givetvis ska sluta tillverka nu. Men jag ringde land och rike runt igår och fick tag i typ den sista i sverige
Har givetvis ringt fabriken och kollat om dom inte kan göra en till bara åt mig
men nej, dom har slutat göra den. Så fick köra 15 mil enkel väg för att hämta den idag å jag är så kär
Så nu är det bestämt att jag ska sälja våran tredje vagn och då även den gamla sitsen. Där ger det ju en slant tillbaka för den nya iaf. Å nu mååååste jag sluta shoppa barnvagnprylar
Nu har jag några som är intresserade av lite skor jag har ute men alla är iväg på semester så jag har sagt att jag kan hålla på dom några dagar. Får se om det blir kattbajs av det eller inte. Jag höll ju en tröja över midsommarhelgen åt en annan som bara väntade på sina pengar (den kostade 30 kr+frakt
) så hon kunde köpa den, men idag hade hon glömt bort den och ville inte ha den längre
Så blir det när man försöker vara snäll
Men en annan hörde av sig om en annan sak jag hade ute idag, prutade 50 kr och jag sa okej om det blir en snabb affär. Hon betalade direkt och paketet skickades iväg en timma senare