Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ledtråd ju!
Inte du som lockar folk till jordkällaren med kakor?
Det kan dock vara min typ svägerska. Hon har iaf en jordkällareNej, nu blev jag kränkt!
FörlååtDet kan dock vara min typ svägerska. Hon har iaf en jordkällare
Nej hon är mest tyken och kränker mig Påstår att jag är crazy cat lady osv.Förlååt
Aha ni samarbetar
Nåt så grymt!Grattis!! Fy vad härligt!
Du har iallafall klarat att behålla ditt körkort längre en vän till mig, han fick vara stolt körkortsinnehavare i hela 4 min
Hur i hela världen lyckades han med det?
Han skulle köra körskolebilen tillbaka till körskolan och gjorde en förbjuden högersväng och gasade sen iväg i 70 på en 50-väg (han var bombsäker på att det var en 70-sträcka men icke sa nicke). Polisen låg precis bakom honom och när de försökte vinka in honom till kanten blev han så nervös att han bara fortsatte köra som inget hänt
Efter nästan 2 km drog de på blåljusen och vips så var körkortet borta
Ooops!Han skulle köra körskolebilen tillbaka till körskolan och gjorde en förbjuden högersväng och gasade sen iväg i 70 på en 50-väg (han var bombsäker på att det var en 70-sträcka men icke sa nicke). Polisen låg precis bakom honom och när de försökte vinka in honom till kanten blev han så nervös att han bara fortsatte köra som inget hänt
Efter nästan 2 km drog de på blåljusen och vips så var körkortet borta