Köööörkort!

Mirre

Trådstartare
Jag har tagit körkort!!
Fy fan vad fint det känns! :banana::bump::banana::p(Och alla andra glada smileys man kan hitta) :D

Hade världens enklaste uppkörning, körde lite motorväg, lite landsväg och sedan var det klart. Ingen säkerhetskontroll eller någonting. Awesome!

Tack alla :)
Det är verkligen en härlig känsla, dagen började uselt idag men blev betydligt bättre sedan :)
Jag hoppas också att det ska underlätta ned jobbsökandet nu.

Jag har tagit körkort!!
Fy fan vad fint det känns! :banana::bump::banana::p(Och alla andra glada smileys man kan hitta) :D

Hade världens enklaste uppkörning, körde lite motorväg, lite landsväg och sedan var det klart. Ingen säkerhetskontroll eller någonting. Awesome!
Stort, stort grattis Mirre!!!!:banana::bump:

Tack alla :)
Det är verkligen en härlig känsla, dagen började uselt idag men blev betydligt bättre sedan :)
Jag hoppas också att det ska underlätta ned jobbsökandet nu.

Borde ju göra jobbsökande otroligt mycket enklare, nu kan du ju söka jobb i hela Örebro, Arboga, Lindesberg osv (för visst bor du i F-bro, eller är mitt minne helt bombat?).

Grattis!!

Jag har tagit körkort!!

Gud vad skönt Mirre! Hurra och grattis!! :)

Borde ju göra jobbsökande otroligt mycket enklare, nu kan du ju söka jobb i hela Örebro, Arboga, Lindesberg osv (för visst bor du i F-bro, eller är mitt minne helt bombat?).

Grattis!!
Nej du har helt rätt :)
Visst underlättar det, nu måste jag bara ha tag i en bil också. Men det ska väl lösa sig, huvudsaken körkortet är fixat nu.

Och tack snälla ni :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 566
Senast: Sasse
·
Hemmet Via mitt försäkringsbolag fick vi en gratis genomgång av Anticimex kring hur vi kan förebygga inbrott, vattenläckor, brand osv. Vi har...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 437
Senast: Krålus
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 401
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 066

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka