Konsttråden!

Sen fick jag feeling och frihandade fram basen på en fågel!

D30EFD44-29AA-41D7-840B-989015275FBB.webp

Sen körde bara med en smal pensel!
Jag tänker att det inte gör ngt att det inte blir ”perfekt” förhoppningsvis kommer man fatta ändå. I nästa steg tänkte jag lasera ner vissa partier som kommer bli lite mer i dunkel, samt förstärka ett par partier där jag tänker att ljuset slår

7E460AAD-4D98-455B-9CD7-A5912C8D1447.jpeg

Sen körde bara med en smal pensel!
Jag tänker att det inte gör ngt att det inte blir ”perfekt” förhoppningsvis kommer man fatta ändå. I nästa steg tänkte jag lasera ner vissa partier som kommer bli lite mer i dunkel, samt förstärka ett par partier där jag tänker att ljuset slår

Visa bifogad fil 106987
Jag gillar mönstret på slipsen, skulle kunna välja en sån själv.

Jag gillar mönstret på slipsen, skulle kunna välja en sån själv.

Maken hade en sadan nar han "var chef och betydelsefull" :p Som jag minns den var monstret tillrackligt likt for att jag direkt kande igen den.
Nar han pensionerade sig fick Tater Tot valpen de flesta av hans slipsar som drag leksak. Jag ar helt chockad over hur hallbara sidenslipsar ar.:)

Edited to add ... jag ar super fortjust i monstret ... och valde Makens slips till honom. :D

20221211_213438.webp

Inte så bra ljus då det är en skrivbordslampa ovanför. Men jag tänkte försöka mig på en tavla åt min faster av ett foto. Än så länge går det väl an.
Jag försöker mig på att dutta för att få fram bladmönstret i rosbusken. Nu är det "bara" rosorna kvar :nailbiting:

Har börjat på ett nytt porträtt (med samma modell) där jag försöker höja nivån och svårighetsgraden lite.
Detta är arbetsdag 2 så det är forfarande i början. Älskar modellens helt unika look, den stora och lite skeva näsan, de djupa ögonen och den androgyna känslan.

7924F419-7D53-4770-ABAE-52B8F47E5ADC.webp

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 870
Senast: Nixehen
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 192
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 483
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar