R
Raderad medlem 68338
Men så himla roligt och välförtjänt!
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så himla roligt och välförtjänt!
Vad kul, grattisFick också precis veta att en av mina tavlor hänger i baren på Cirkus, det visste jag faktiskt inte
Visa bifogad fil 103102
Såg även en tavla i en mäklarannons häromdagen, som en följare på instagram skickade till mig med kommentaren ”detta måste du målat”
Skulle du kunna visa dina penslar och färger någon gång? Jag vill ha en bild från andra hållet s.a.s.Jag jobbade idag vidare lite på mitt ”nya projekt”. Har inte hunnit sista veckan men ganska bra att den fått torka igenom riktigt ordentligt.
Började måla hår idag. Nu tork innan jag målar vidare i helgen.
Jag har en dragning till enligt mig vackra men också lite udda utseenden, här är det en utmaning att måla både ”kvinnliga” men också ”manliga” drag samt att ansiktet är ganska avlångt med en markerad näsa.
Jag kommer göra vissa korrigeringar i ansiktet i nästa lager men jag vill inte måla bort tex vissa skevheter för då försvinner lätt det unika. En ganska svår balansgång!
Visa bifogad fil 104453
Skulle du kunna visa dina penslar och färger någon gång? Jag vill ha en bild från andra hållet s.a.s.
Får man fråga vad du heter på insta?Absolut! Jag har gjort det på instagram (där jag lägger upp rätt mkt i processen), men jag kan göra det här med om du vill!
Till håret innan sista lagret använder jag stora men platta penslar som jag kant-ställer och så jobbar jag snabbt och typ ”slumpmässigt”
Denna pensel har jag i första hand använt idag
Visa bifogad fil 104454
Får man fråga vad du heter på insta?
En av mina gamla lärare sa alltid: ”Konst är att våga!”.Jag håller på att lära mig Photoshop och Illustrator främst för jobbets skull (gillar inte vår grafiska designer så vill göra själv ) så igår satte jag mig och ritade lite för att ja.. se om jag öht kan rita och jag ville ha något att färdigställa digitalt sedan. Blev ju en söt liten skiss, men känner på mig att jag tagit mig vatten över huvudet eftersom jag inte alls kan programmen ännu Kanske skulle ha börjat med något mindre detaljrikt..
Visa bifogad fil 103763
Då måste jag gå in och följa. Är väldigt lite där men ändå...@konstgarderoben heter jag där
(Hoppas ok att skriva, annars kan moderatorn radera)
Underbar!Visa bifogad fil 104557
Den här har jag nog visat för länge sen som digital målning men nu har jag gjort den i akryl i “riktiga världen” också
+1 på den @Kricko_SUnderbar!
HELT helt underbar!! Gör du detta som jobb?Visa bifogad fil 104557
Den här har jag nog visat för länge sen som digital målning men nu har jag gjort den i akryl i “riktiga världen” också
Visa bifogad fil 104557