Konsttråden!

Åh tack 😍😍 haha en Haggis som i maträtten? 🤣
Nej, det mytomspunna Skottska djuret. :D
1662991942915.webp

Igår började jag på ett nytt porträtt. Modell här är Ingrid. Ingrid har Downs syndrom. När en har downs så finns vissa karaktäristiska drag. Men naturligtvis räcker det inte att ”måla downs” utan jag måste ju måla Ingrid.
Jag dokumenterar processen och hur porträttet växer fram i olika lager. Här är dag två av måleri. To be continued!

966C9076-C239-4F94-89DB-AFEF36CE7B97.webp

Igår började jag på ett nytt porträtt. Modell här är Ingrid. Ingrid har Downs syndrom. När en har downs så finns vissa karaktäristiska drag. Men naturligtvis räcker det inte att ”måla downs” utan jag måste ju måla Ingrid.
Jag dokumenterar processen och hur porträttet växer fram i olika lager. Här är dag två av måleri. To be continued!

Visa bifogad fil 102609
Den är redan underbar!

Fick också precis veta att en av mina tavlor hänger i baren på Cirkus, det visste jag faktiskt inte 😅

1C1E2FBF-8EB6-4B8E-BF57-DF1D4A14DF28.jpeg

Såg även en tavla i en mäklarannons häromdagen, som en följare på instagram skickade till mig med kommentaren ”detta måste du målat” 😆

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 875
Senast: Nixehen
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 192
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 483
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar