Sv: Konstiga saker folk sagt till er just för att man är tjej/kille
Ja ibland vore de skönt att klippa av skiten igen Har så dålig hårkvalite så därför klippte jag alltid av de förr när jag jobbade i stall, mycket tvättande av hår med dålig kvalite gör att de rasade av i massor. Nej men just då blev man mest ledsen så här i efteråt så ångrar man att man inte sa nått Hade de vart nu hade jag inte kunnat knipa
Men klipp håret kort om du vill och var stolt Kvinna!
1. betvivlar att den som sa den kommentaren till dig var torr bakom öronen.
2. Bäst jag säger åt killen att han inte få handla kläder till mig för killar får inte handla på tjej butiker
3. Bäst jag lämnar till baka shortsen jag köpte TILL MIG SJÄLV på Dressman igår.
4...
Äh Jag blir så arg!!!!!!! skulle kunna fortsätta rada upp grejer men Jävlar du borde frågat hur det var ställt med bruden.
Hur jag ser ut, kär mig, eller vart jag handlar är min ensak och ingen annans och folk som tycker annorlunda har enkelt för lite att göra i sitt eget liv
Ja ibland vore de skönt att klippa av skiten igen Har så dålig hårkvalite så därför klippte jag alltid av de förr när jag jobbade i stall, mycket tvättande av hår med dålig kvalite gör att de rasade av i massor. Nej men just då blev man mest ledsen så här i efteråt så ångrar man att man inte sa nått Hade de vart nu hade jag inte kunnat knipa