Psykologen var länge sen, över tre år sedan. Dit gick han på Företagshälsan för HAN mådde ju så dåligt pga mig.Med tanke på vad som kommit fram skulle jag säga att det är troligt
Sen när jag blev inlagd 7 veckor så taggade han ner. Men han sa hela tiden hur skönt det var att slippa mig och att de klarade sig utmärkt utan mig.
Tacka fan för det, jag kom hem på permissioner städade och tvättade efter dom.
Jag vet, jävligt pinsamt! Men jag har redan skrivit så mycket som jag aldrig trodde jag skulle kunna säga så, spela roll..... Känner mig som en idiot!
Men när vårt ena barn fick sin neuropsykiatriska diagnos, som är ärftlig (jag är uppkollad på i princip alla diagnoser och det är inte jag) låg det ju nära till hands att någon av oss eller släktingar före oss också skulle kunna ha den också.
Jag var ganska säker på att han hade den diagnosen . Allt för mycket stämde in för att bara avvisa tanken.
Han gick till en läkare som efter en träff kunde säga att han absolut inte har den därför att, bla, bla, bla osv. Efter en enda gång!
Naturligtvis trodde jag honom, bad om ursäkt och släppte tanken helt.
När ni, flera av er, skrev här att han kanske ljög om psykologens diagnos på mig! (för tre år sedan) så slog det mig att han mycket väl kanske ljög om hans läkarbesök nyligen också.
Jag har kollat upp var dom som han var hos håller hus. Det han uppger är ett ställe på söder (där de inte finns enligt hemsidan) och adressen var han väldigt vag om, minns inte riktigt osv. Då snackar vi om samma snubbe som kan 52 decimaler efter Pi utantill.
Jag tycker det hela börjar kännas lite obehagligt, ärligt talat.....
Fortsättning följer....