Tack!
Det betyder mycket det du skriver till mig.
Du är ju Bukes relationsexpert så dina ord väger verkligen tungt i min kunskapsbank.
Det är så himla lätt att ta på sig skulden. Det är ju jag som blev sjuk, jag var en usel mamma ett tag när jag mådde som sämst. Dessutom fick jag en till diagnos efter ett år som verkligen visar vilket pucko jag måste vara.
Faktum är att jag i nte vet vad som är sanningen.
Jag tvivlar, får dåligt samvete, tycker jag förstorar upp allt och dessutom här på Buke och allt.
Å andra sidan, jag mådde så himla dåligt ett bra tag. Höll på att bryta ihop av att jobba heltid natt, 12-timmarspass.
Istället för att komma hem och lägga mig så fick jag ta upp barnen, klä dom, göra frukost och sen iväg till dagis.
Han kunde inte lämna och sen åka till jobbet därför att det skulle bli FÖR stressigt för honom.
Nu när han kommer hem från jobbet går han in och lägger sig direkt och tar en tupplur efter 6 timmar på jobbet.
Han kommer ut lagom tills maten brukar vara klar.
Våra villkor har och är så olika. Har alltid varit och nu är det ännu värre eftersom mitt ekonomiska underläge gör hans överläge större.
Han dikterar helt enkelt villkoren och det känns som han mer och mer utnyttjar ekonomin som en ursäkt för att behandla mig som skit.