Könsbestämning vid ultraljud

Första barnet (i Sverige). Fick veta att det högst troligt var en flicka och det var det
Andra barnet (i Österrike). Trots flera ultraljud ville barnet inte visa upp den delen av kroppen tydligt, läkaren trodde flicka men var inte säker men en flicka var det.
Tredje barnet. Tydligt en flicka sa läkaren och jag sag det ocksa. En flicka var det ocksa som kom ut

I Sverige har jag ett minne av att en här pa Buke fatt veta att det var en pojke men ut kom en flicka (minns inte användaren nu). Här i Österrike vet jag en som fick veta att det var en flicka vid flera ultraljud men ngn manad innan beräknat datum fick veta att det var en pojke och en pojke var det ocksa sen.

Liknande trådar

B
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
39 209
Senast: cetzyboy
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer från totalt 6 olika länder, så det tenderar att bli väldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 157
Senast: Anders
·
Hästvård ***DISCLAIMER: Veterinär är inkopplad och har varit från början. Denna tråd är skapad för att få mer input plus att jag själv tycker det...
Svar
11
· Visningar
2 448
E
  • Låst
Gravid - 1år ..när jag läste tråden angående graviditet och alkohol. Nu är ju den dessvärre stängd. Men diskussionen är väldigt intressant och kanske...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
16 384
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar