Komma igång med trav - som vuxen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Egalia
  • Startdatum Startdatum
E

Egalia

En gång i tiden var jag liten och pratade inte om annat än hästar. Då satte mina kära päron mig i en ridskola och där fick jag lära mig ett och annat om både hästar och ridning.

Som vuxen kan man också börja på ridskola, men hur bär man sig egentligen åt om man som vuxen vill lära sig något om trav och travhästar?
Vem bör jag fråga? Vart ska jag vända mig? Finns det travskola för vuxna? :confused:
Hur kommer man igång??

Sv: Komma igång med trav - som vuxen?

Min hemmabana har travskola för vuxna,ring din hemmabana och kolla!
Annars är ett bra tips,att ringa en trevlig travtränare,tror 9 av 10 skulle tacka ja till lite stallhjälp.

Sv: Komma igång med trav - som vuxen?

Travskolan där jag jobbar har oxå vuxenkurser ;) brukar finnas på dom flesta!Fast va beredd på att ledarna oftast är yngre än vuxeneleverna ;)

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 805
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 376
Senast: lilsan
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 735
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 560
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025