Kolla masken

K

Klackskor

Tänkte köpa en sån där låda "kolla masken".
Vad innehåller dom? Och hur fungerar dem?
Är det en påse där i som man skickar bajset till en viss adress
som dem angett? Har aldrig köpt en sån :angel:

Sv: Kolla masken

Den innehåller allt du behöver, tydliga instruktioner, handske, plastpåse.. Du behöver inte tänka själv - bara läs beskrivningen och gör som det står! Jag klarade det.. :angel:

Tänk bara på att skicka provet i börjna av veckan, så det inte riskerar att ligga typ på posten över helgen, inte särskilt poppis.. ;)

Precis som mumin skriver så är det väldigt lätt att använda. Mina(!)prover visade mycket lite mask. Jag ringde också till veterinären med resultatet och de avrådde mig från att avmaska. Nu bidrar inte jag till att göra maskarna resistenta ialla fall.

Den innehåller allt du behöver :idea:
plasthandskar, två påsar, en folder där det står tydliga instruktioner, och ett papper som du ska fylla i.
Sedan lägger du i hästen träck, tillsammans med det ifyllda pappret i lådan igen, och skickar hela lådan. Adressen står på lådan.

Skitsmart sak!! inte behövt avmaska min pålle sen i augusti :banana:

Hur mycket kostar en sådan låda. Har sett att både apoteket och granngården har. Vem är billigast.

jag tror att det är samma pris.
Jag betalade 280:- för min låda på apoteket.

om man vill göra träckprov på flera hästar samtidigt, hur gör man då?

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 141
Senast: Kilauea
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 476
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 735
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 873
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka