Kolla in dessa! Hahaha

Sv: Kolla in dessa! Hahaha

De är skitsnygga:love:

Alla nya barnvagnar är skitfula, förutom den som us_lover (?) hade:D.


*kategorisk*
 
Sv: Kolla in dessa! Hahaha

Ska se om jag kan komma ihåg kameran nästa gång vi hälsar på farmor då, hon har en skitfin en! Och den får vi gärna låna om vi vill :)
 
Sv: Kolla in dessa! Hahaha

Jag hade en Emmaljunga i blå plysch när jag var liten. Den använde jag ute hos mina föräldrar, dels var liggdelen perfekt som säng/viloplats, men det var också kanon att ha den som "extravagn".
 
Sv: Kolla in dessa! Hahaha

KL

Jag skulle helst vilja ha en sån där "gungig" vagn från 70-talet, men de verkar skitsvåra att få tag på.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 365
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 208
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 317
Senast: Calmiche
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp