Pinkilly

Trådstartare
Är inte hundra på att jag får göra den här tråden så jag får väl se om den finns kvar :-)

Är det någon som beställt vagn från Koier? Hittar inte info men visst ligger det i danmark?

Jag tänkte maila och fråga om en maratonvagn som man kan ha som parvagn och tänkte om nån vet om man kan skriva på svenska eller om man ska skriva på engelska?

Nån som känner till den här vagnen? Står inte så mycket info om den.
Glinkowski Maraton, miniatyre
http://shop.koier.com/sv/nye-vogne-10/gh18150-glinkowski-maraton-p104

Sv: Koier

Jag tänker köpa en maratonvagn av dem, en version av den du visade. Man hämtar dem hos återförsäljaren, som finns i Flyinge :) Det finns möjlighet att se några av vagnarna i Flyinge också.

Ok, spännande! Vad ska du ha den till, ponny, ponnypar eller stor häst?

Den jag kollade på har jag dock fått svar på och den var bara 90cm i spårvidd så den är inte aktuell.

Ska ha till shetlandspar. De har en med 115 eller 125 i spårvidd som kostar runt 17500. Maraton mix 115 tror jag den heter.

Den var dessutom i bra storlek att sitta i. Tyvärr är de flesta shetlandsvagnar för små för normallånga vuxna att sitta i, men i maraton mix satt jag med mina 168 cm perfekt :)

Det lät ju intressant, den hittade jag inte! Jag ska ju ha en till mitt framtida par där båda är 111cm ungefär. Jag är ju 165cm lång så då borde jag kunna passa om du tycker att den är bra oxå. Hade du beställt och väntar eller ska du beställa?

Nu såg jag den du menade men på hemsidan står det att den kostar över 21000, det stämmer inte alltså?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 309
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 985
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det blev snabba ryck det här. Jag fick samtalet om gårdagens arbetsintervju i förrgår och mindre än en halvtimme efter att intervjun...
2
Svar
31
· Visningar
3 895
Senast: Bison
·
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
5 104
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar