Knöliga framben

K

Kaji

Hej!
Jag tycker att knälederna på min 6 mån valps framben har förändrats. Tycker de är både stora och knöliga och det har kommit ganska plötsligt.

När jag jämför med min gamla hund av samma ras ser han inte alls sådan ut. Nu är jag riktigt orolig, men eftersom valpen inte verkar besvärad av detta kan jag ju inte gärna ringa akut till djursjukhuset under midsommarhelgen.

Någon som har någon teori om vad det kan vara?

Sv: Knöliga framben

ormbett?? eller kanske överproduktion av ledvätska. du kan ju iallafall ringa djursjukhuset å prata me dom... hoppas de inte e något :cry:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 583
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 013
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar