Knöl nära kronranden

T

TheBlackOne

Min häst har fått en underlig förhårdnand nära kronranden på ena bak. Håret har försvunnit och den känns lite som en form av sårskorpa (samma hårdhet) men det är inte sårigt på minsta vis. Knölen har storleken av en 5 krona. Är det någon som har en jissning på vad det kan vara?

Sv: Knöl nära kronranden

Ingen som har nån aning? Jag är rätt kass på div häståkommor, i varje fall när det gäller utslag, eksem och liknande. Det kanske bara är en gammal sårskada som håller på att läka ut (hon har nyss varit på sommarbete)??

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 425
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 245
Senast: skiesabove
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 851
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Svar
36
· Visningar
2 740
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025