Sv: Klubbar ?

Tävlar för Hallsta Ridklubb, anläggningen ligger 2 mil väster om Västerås.
Har div 1 lag i alla divisioner.
Mycket bra sammanhållning och regelbundna träningar för Stina Lillje. Trivs jättebra i klubben. :)

hej

jag tävla för Gnesta ridklubb. det är en jete bra klubb :) :bump: :p :D

Tävlar för Wäse Ryttarförening
Där vi har div. III och II i både hoppning och dressyr, för både häst och ponny.

Jag tävlar för Fornboda. 1:a året med de, men det är jättebra. Vi har lag i div 1 och 2, många träningar och tävlingar.
Är inte jätteengagerad, men alla jag träffat därifrån är väldigt trevliga :D

heter malin.......
är inte där så mkt nu eftersom min häst varit skadad men jag har lektioner för en familj på nibble!

Vilka klubbar tävlar ni för? Tävlade för RFRK. vet inte hur det blir framöver pga. hopprädsla och dressyrointresse
Är ni nöjda med dom? Ja absolut. Lagträningar, egen tränare till varje lag

Vi flyttar till Södertörn den 1 november :bump:
Flyttar dit just för tävlingsverksamheten! Dom har ju sjukt mycket träningar, träningstävlingar och även vanliga tävlingar på anläggningen. Jag har kollat runt på olika stall i Sthlm, men SRC är det enda som verkligen känns "träna-och-tävla-för-att-vinna" tycker jag. Sen tycker jag att sammanhållningen verkar bra oxå (har hopptränat där ca en gång/ vecka innan).
Kanske syns där nån tävling då! :)

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 050
Senast: Bison
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·
Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 041
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka