Klarar vi oss i OS??

P

PenelopeZafari_95

Jag vet inte vad jag ska tro, vad tror ni??
Har vi någon chans i OS? Är ryttarna tillräckligt förberedda?? ;)

Sv: Klarar vi oss i OS??

Förberedda och förberedda.. Tror snarare att dom inte är tillräckligt bra och inte är helt i form. Jag brukar inte hoppas på för mycket, det brukar ju inte gå så bra.
Vilka är det som ska åka föresten?? Roffe ska ju men vilka mer? Har totalt missat det :o

Håller helt med man ska vara pessimist :)

Roffe åker ;) Hoppas jag väll? och Helena Lundbäck.. Malin är väll med hon också antar jag (:

Jag tror inte på några medaljer, det känns som om vi har för få hästar som är redo för att ta medalj på så stora mästerskap. Får vi någon medalj så blir jag glatt överraskad (och isåfall är det nog Rolf-Göran som kniper en).

Ingen Malin får vi se, utan det är Roffe, Peter, Helena och Lotta som rider. :) Reserv är Linda Heed.

Svenskarnas chanser då? Nja, inte känns det speciellt bra men jag hoppas på att bli överraskad av både ryttare & hästar! :bump:

jo vi får väl pumpa dom fulla med helium eller nått så dom svävar över alla hinder.. fast jag vet inte vad dommarna tycker om det då :rofl:

Ingen Malin får vi se, utan det är Roffe, Peter, Helena och Lotta som rider. :) Reserv är Linda Heed.

Svenskarnas chanser då? Nja, inte känns det speciellt bra men jag hoppas på att bli överraskad av både ryttare & hästar! :bump:

Okej, ingen Malin.. Men Peter istället :)
Tycker nästan att Linda skulle kunna få rida istället för någon av ryttarna.. Känns som hon har ganska bra förutsättningar motför t.ex. Helena. Eller??

Man kan ju alltid hoppas men nej jag tror inte vi har så stor chans faktiskt.
Men man hoppas ju på någon överraskning iaf. :laugh:

I lag, NEJ! Förberedda är de nog så gott det går, men rutin och kapacitet saknas hos vissa av hästarna.

Dock tror och HOPPAS jag att vi lyckas individuellt, att iaf Roffe och Helena ´tar sig till final och har lite tur på sin sida, så att bommarna får ligga kvar:D

Jag tror att alla medaljer i alla grenar kommer att ga till dem som har hastar som ar som ar bast forbereda for Hong Kongs klimat. Just nu ar det 34 grader och 73% luftfuktighet (det ar kl 9 pa morgonen..)... Det galler nog aven ryttarna...
Vet ni att en av ryttarna i Hong Kongs lag var intresserad av att kopa Calido...men gar han i Sveriges lag istallet..

Therese i Hong Kong

känns som att det inte är samma läge som det var när laget tog silver, men skulle vara kul om dom kunde skrälla ordentligt!

Ryttarna är nog förberedda men hästarna håller nog inte riktigt måttet. Blir det några medaljer tror jag det blir roffe eller helena som kniper dom. Kanske också Peter. Lotta schutz känns som om stort Wildcard och linda heed, det förstår jag mig inte på.

calido ?!

vi har väl ingen calido i laget.
Hästarna är väl Ninja La Silla, Erbblume,Jaguar Mail och Calibra II.

laget tror jag inte mkt på i ett team, men individuellt tror jag på Rolf - Göran och Helena, om inte medalj så bland toppen i alla fall.

vilka dagar är hästtävlingarna egentligen? Har sökt runt på nätet utan resultat.

Jag tror Roffe och Peter kan ha goda chanser..men å andra sidan är det alltid svårt att spekulera i..men det är just det som är så intressant med ridsport! Tycker Jaguar Mail verkar vara i bra form, gillar honom mer och mer faktiskt...

Sorry, sa klart menar jag ju Calibra... Lite trott..

någon lag medalj blir det definitivt inte. Individuellt har Rolf Göran en chans. Linda Heed som reserv förstår jag mig inte på, bättre att ta någon annan. Som sagt jag hoppas inte på för mycket

Roffe tror jag går till final, laget kan ha en bra möjlighet till någorlunda placering.

Hoppas självklart på Jaguar Mail men det känns lite tidigt på något sätt. Han har många fördelar med sig där över, han är lätt i blodet och större hinder och längre banor tror jag passar honom bara Peter låter honom få gå i ett lite högre tempo.

Helena är alltid att räkna med.

Lotta tror jag inte på faktiskt

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 992
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemmapubliken får se världsettan Henrik von Eckermann och övriga svenska ryttarstjärnor. De internationella hoppningarna i Strawberry...
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemmapubliken får se världsettan Henrik von Eckermann och övriga svenska ryttarstjärnor. De internationella hoppningarna i Strawberry...
Svar
0
· Visningar
53
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 631
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar