Men främst bytt golv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men främst bytt golv
Självklart.... Blir ett ursnyggt laminatgolv.Men främst bytt golv
Jag tänker likadant. Gillar egentligen själv klädkammare, men i detta fall tror jag det blir bäst utan...Jag gillar klädkammare men just i detta fall hade jag faktiskt rivit den för att det blir så himla mycket väggar och konstiga hörn i hallen.
Det har jag redan tänkt på. Torkställning behöver jag inte, har både torrtummlare och väggfast torkställning i badrummet.Efter 12 år i lägenheter utan klädkammare har jag satt det som ett krav för att jag ska kika på ny lägenhet alls. Inte för att det är ont om förvaring egentligen, tvärtom - men att inte ha någonstans att ställa undan dammsugare, mopphink, torkställning, strykbräda, sopar och andra lite större grejer suger helt vansinnigt hårt.
Nu vet jag inte vad för slags garderober du tänkt dig som ersättning men jag hade i det fallet kikat på rejält breda med skjutdörrar, just för att få in större grejer, som torkställning och liknande.
Jag tänker likadant. Gillar egentligen själv klädkammare, men i detta fall tror jag det blir bäst utan...
Jag tänker likadant. Gillar egentligen själv klädkammare, men i detta fall tror jag det blir bäst utan...
Usch så mycket dörrar och väggar. Jag hade definitivt tagit bort klädkammaren, det är ju jättetrångt och ser rätt konstigt ut nu.
Det vore ju drömmen, men pengarna räcker inte riktigt. Det är Ikeas Pax som jag är hänvisad till.Bort med klädkammaren och kör på elfagarderober eller annan skjutdörrsgarderob. Då kan du platsbygga från golv till tak och göra inredningen med/utan hyllplan osv precis som du vill. Har haft skjutdörrsgarderob i de senaste tre boendena i hallen och de sväljer så otroligt mycket. Allt från kläder, skor, städgrejer, hundgrejer etc. Jag tror du kommer få fler förvaringsmöjligheter med det än om du hade haft kvar den lilla klädkammaren med konstiga vinklar och hörn.
Ville egentligen bara tillägga att vissa personer måste ha antingen låsta garderober eller väluppfostrade katter.
Gammelkatten har lärt den nya att öppna garderoberna här hemma och jag kommer ofta hem till att minst 2 st är öppna.
För ens egen hälsas skull kan jag även rekommendera att inte råka stänga in en katt (som lärt sig hur ett dörrhandtag fungerar) i en klädkammare. Jag lovar att jag halvdog den gången jag en stilla kväll satt och tittade på TV och den stängda dörren till klädkammaren från ingenstans flög upp med ett brak.