Kissfrågor

Status
Stängd för vidare inlägg.

Djurjouren

Trådstartare
Jag har letat och letat efter en tråd som handlade om kiss (var annars än på ett barnforum känns det inte konstigt att nämna ordet kiss ;) ) men jag hittar den inte.
Inte Ung tror jag det var skrev nått om barn som rent medicinskt inte kunde hålla tätt, som alltid skvätte lite innan den märkte att den behövde gå på toa. Nån som kan berätta mer?

Sv: Kissfrågor

En tråd är från 24 september och heter kiss i sängen, söker du på dom orden får du fler träffar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 825
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 568
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 231
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 184
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30