Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en liten kille på 3,5 månader, nästan varje morgon när han vaknar är han sjöblöt efter sidan och knappt något kiss i blöjan... Är väldigt noga med att lillsnoppen pekar nedåt när han får blöjan på sig. Någon annan som har liknande problem? Tips?
Hur ligger han när han sover? Hur sitter blöjan på?
Min son får alltid så, och har alltid fått, när han sover på sidan = Snoppen ramlar åt sidan.. Eller när han snurrar mycket, kom visserligen senare än 3,5månad.
Eller när vi behöver byta till en större storlek.
Provat en annan modell? märke?
Tycker Pampers har suttit bättre på natten för min pojke medans på dagen har det inte funkat alls och då har han libero.
Han ligger alltid på rygg, eller lite åt ena sidan. Har Pampers babydry, och provade köpa Libero touch av byxblöjevariant och då var han inte lika blöt på sidan men fortfarande blöt...
Har en liten kille på 3,5 månader, nästan varje morgon när han vaknar är han sjöblöt efter sidan och knappt något kiss i blöjan... Är väldigt noga med att lillsnoppen pekar nedåt när han får blöjan på sig. Någon annan som har liknande problem? Tips?
Jag säger också andra märken. Och inte byxblöjor utan de med tejp funkar bäst här.
Vi har testat ett märke som alltid funkar. Resten läcker konstant.
Vi satte tejpen snett ner när vi hade bekymmer med läcka på vår tös.Läste häromdagen på Libero's hemsida att man kan sätta tejp-blöjan så att den är ca 2 cm högre i fram än bak och sätta tejpen snett uppåt om man har problem med läckage. Och att det är viktigt att man går upp i storlek i tid.
Libero (men anar att det är individuellt)Vilket är det märket?
Kör byxblöja på natten nu, Liberos, de läker minst av de jag testat hittills.