Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...och inte att förglömma, på väggen, om toastolen står nära den. Det är ett av de ställen många missar att torka av när de städar.Jag har jobbat som städerska i 9 år. Det är inte toalettstolarna som luktar urin utan urin på ringen som ligger kvar, i grejerna som sätter fast ringen eller i fogen runt stolen eller på golvet. Som alltså ligger kvar och torkar in innan det städas bort, för att barn är lite slarviga ibland med var de prickar sitt urin.
Nu menar jag lite snabbt med toaborsten, inte skrubba rent helaStöda toalettstolen dagligen/flera gånger i veckan?
Vet jag ingen som är bacilskräcksfri som gör.
Jag personligen bor själv och rengör toalettstolen typ varannan vecka (och vid behov om så behövs) och då är den inte synbart lortig. När kiddsen bodde hemma blev det 1 gång/vecka och även då vid behov, om så behövdes.
Oj typ kanske en gång i månaden eller vid extra behov....Skulle tippa på att de flesta städat ur där dagligen, eller i alla fall några gånger i veckan. Eller vad tror du?
Typ max en gång i veckan max...Nu menar jag lite snabbt med toaborsten, inte skrubba rent hela
Rent krasst har inte de allra allra flesta ämnen avhandlat hör minst en gång tidigare?
Att bara ta två tag med toaborsten för att det blivit ränder tycker jag personligen inte är att städa toan lika lite som jag ser det som borsta tänderna om jag skulle peta bort mat som fastnat mellan tänderna.Nu menar jag lite snabbt med toaborsten, inte skrubba rent hela
Jag tar lite toarengöring och snurrar runt hela när jag ändå gör rent jag. Men det är tydligen väldigt olika då .Att bara ta två tag med toaborsten för att det blivit ränder tycker jag personligen inte är att städa toan lika lite som jag ser det som borsta tänderna om jag skulle peta bort mat som fastnat mellan tänderna.
Jag tänker att de flesta nog använder vatten och tvål (hoppas jag iaf) när man tvättar händerna efter att ha varit på toaletten och kissat. Men i duschen räcker det att skölja bort med vatten tydligen. Men ni gör förstås som ni vill hemma hos er. Jag bara spånar på lite nu
Jag använder tvål och shampoo och annat i duschen också.Jag tar lite toarengöring och snurrar runt hela när jag ändå gör rent jag. Men det är tydligen väldigt olika då .
Jag har varit på toaletten på jobb där det stått skylt att man gärna får rengöra med toaborste och rengöring efter VARJE toabesök . Det låter väldigt överdrivet.
Jag tänker att de flesta nog använder vatten och tvål (hoppas jag iaf) när man tvättar händerna efter att ha varit på toaletten och kissat. Men i duschen räcker det att skölja bort med vatten tydligen. Men ni gör förstås som ni vill hemma hos er. Jag bara spånar på lite nu
Men jag äter med händerna och tar på saker med händerna. Det är ju inte ens i närheten av vad jag gör med duschgolvet! Det spolas medan jag duschar så inget urin är ju ens kvar så nästa gång jag står i duschen så är det fötterna återigen som kommer dit, inte händerna eller annat som jag tar på mat med.Jag tar lite toarengöring och snurrar runt hela när jag ändå gör rent jag. Men det är tydligen väldigt olika då .
Jag har varit på toaletten på jobb där det stått skylt att man gärna får rengöra med toaborste och rengöring efter VARJE toabesök . Det låter väldigt överdrivet.
Många i alla fall! Buke levererar liksom alltid.Rent krasst har inte de allra allra flesta ämnen avhandlat hör minst en gång tidigare?
Buke är liksom bara bästMånga i alla fall! Buke levererar liksom alltid.
Vem sköljer med enbart vatten?Jag tänker att de flesta nog använder vatten och tvål (hoppas jag iaf) när man tvättar händerna efter att ha varit på toaletten och kissat. Men i duschen räcker det att skölja bort med vatten tydligen. Men ni gör förstås som ni vill hemma hos er. Jag bara spånar på lite nu
Det gör jag, speciellt på sommaren iom att jag tränar 6 dagar i veckan. Skulle jag köra med schampoo, balsam och tvål varenda gång skulle mitt hår och min hud bli superledsna.Vem sköljer med enbart vatten?
Man är ju i duschen av en anledning och använder schampo, balsam, tvål och/eller annat som gör att eventuell urin tvättas bort. Jag duschar då inte enbart med vatten.
Min dusch blir verkligen inte ren av att tvål och schampo sköljs där. Tvärtom fastnar det rester och krävs skrubbande för att få bort. Jag orkar skura duschen nån gång i månaden, skulle aldrig orka göra det varje dag.Vem sköljer med enbart vatten?
Man är ju i duschen av en anledning och använder schampo, balsam, tvål och/eller annat som gör att eventuell urin tvättas bort. Jag duschar då inte enbart med vatten.
Min dusch blir verkligen inte ren av att tvål och schampo sköljs där. Tvärtom fastnar det rester och krävs skrubbande för att få bort. Jag orkar skura duschen nån gång i månaden, skulle aldrig orka göra det varje dag.