Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade inte heller en tanke på det förrän för några år sedan när jag läste på nåt forum tror jag. Aldrig tänkt tanken.Har aldrig gjort och kommer nog aldrig att göra. Jag hade ingen aning om att det var något folk gör innan internetforum kom in i mitt liv
Off topic - Jag jobbade med städ ett tag som ung, bland annat på bankkontor. Damrummet på stora, fina bankkontoret var en av de grisigaste toaletter jag sett. Och de som satt i kassan verkade helt oförmögna att träffa sina gigantiska papperskorgar. De bara släppte allting på golvet åt städ att ta upp.Jag blir ibland förvånad över vad folk tror/inte tror om sina medmänniskor. Har jobbat med städ och mat i såpass många perioder, platser och år att det är svårt att överraska mig längre. Motsägelsefullt men sant.
vad gjorde du?!Mvh, hon som stängde ned en simbassäng när hon var 2.
Nöden har verkligen ingen lag ibland, tack och lov förstår nog de flesta det. Man får sparka över, gräva ned eller ta med!1 ja jag kissar i duschen om det är så att det behövs. HEMMA (inte hos amdra)
2 Ja jag kissar utomhus
3 Ja jag gör tom nr 2 utomhus (nej INTE i duschen) om nöden kräver detta. Är "uppväxt med nöden har ingen lag" och ser inget "tabu" i det ! (i skogen såklart)
Han frågade i alla fall. Kanske kollade han vattnet (höhö) lite för en kink eller så? Det hade jag nog inte heller gillat, fast lite äsch samtidigt.Jo förresten, när jag duschade med en kk för längesen frågade han om det är lugnt om han kissar. Nä helst inte .
Jag anar att det kan ha varit så det gör ju ändå frågan mindre märklig, med det syftet.Han frågade i alla fall. Kanske kollade han vattnet (höhö) lite för en kink eller så? Det hade jag nog inte heller gillat, fast lite äsch samtidigt.
Håller med definitivt.Nej. Aldrig.
Jag har en toalett och den använder jag. Jag struntar i om urin påstås vara sterilt. Det är urin och därmed inget jag vill ha på kroppen.
Det finns antagligen massor av saker som är relativt bakteriefria men ändå inget jag vill hälla på kroppen. Hästkiss kattkiss m.fl.
Brukar göra det om jag känner behovet men det är ju så svårt! Måste koncentrera mig jättemycket för det känns så fel att stå upp och kissa. När man sitter ner blir det ju ett tryck mot urinblåsan så kanske är därför det är lättare att sitta.
Va? Jag står då upp som vanligt. Börjar vi bli lite för informativa nu?Ja alltså inte står jag upp och kissar i duschen ?
Huksitter ju, så det nätt och prydligt träffar golvbrunnen och ingen annan stans.
Jag är rätt övertygad om att jag utsätts för djururin betydligt oftare och i mindre sanitära situationer än mitt eget i duschen. Ibland medvetet när jag städar efter dem eller kammar en hästsvans eller lyfter upp jycken eller katten, och ibland omedvetet när jag sitter på en gräsmatta eller liknande.Nej. Aldrig.
Jag har en toalett och den använder jag. Jag struntar i om urin påstås vara sterilt. Det är urin och därmed inget jag vill ha på kroppen.
Det finns antagligen massor av saker som är relativt bakteriefria men ändå inget jag vill hälla på kroppen. Hästkiss kattkiss m.fl.
Klart det gör. Har du aldrig varit på en offentlig toalett? Den stinker urin om den inte städas på några timmar.Luktar det urin i din toalett även efter att du spolat?
Fast det är väl inte för att folk har kissat i toaletten, utan för att det i så fall har hamnat kiss på golvet eller liknande? Min toalett här hemma städar jag verkligen inte bara efter några timmars användning. Gör du det ?Klart det gör. Har du aldrig varit på en offentlig toalett? Den stinker urin om den inte städas på några timmar.
Om urin inte skulle smutsa ner eller lukta illa skulle man ju bara behöva städa toaletten efter man gjort nr 2. Riktigt så funkar det inte.
Jag tror det beror å hur badrummet ser ut. Ni kanske bor supermodernt och helkaklat utan fogar?Jag tänker att med den mängden vatten som går igenom golvbrunnen och vattenlåset när man duschar så lär det inte finnas någon urin kvar när man duschat klart, förutsatt att man kissar i början av duschen och inte det sista man gör innan man går ut. Lägger man då till allt schampo, duschtvål och andra produkter man oftast använder i duschen så blir problemet om möjligt ännu mindre.