Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men alltså man får ju tycka att folk är hur äckliga man vill. Men man måste liksom inte berätta det för dem.Jag tycker att ni som anklagar oss för att vad trångsynta och kinkshama är precis lika trångsynta som inte förstår/accepterar att många tycker att det är obehagligt med vissa kinks
Likaså behöver man inte anklaga folk för att kinkshama i onödanNej men alltså man får ju tycka att folk är hur äckliga man vill. Men man måste liksom inte berätta det för dem.
Jag tycker att ni som anklagar oss för att vad trångsynta och kinkshama är precis lika trångsynta som inte förstår/accepterar att många tycker att det är obehagligt med vissa kinks
Likaså behöver man inte anklaga folk för att kinkshama i onödan
På vilket sätt är det i onödan?Likaså behöver man inte anklaga folk för att kinkshama i onödan
På samma sätt som ni tycker att det är onödigt/trångsynt av de som ni anser kinkshama er.På vilket sätt är det i onödan?
Det finns dildos formade som tentakler, armar, robotar, enhörningshorn, delfiner... Exakt hur är det äckligt att folk vill leka med silikonklumpar? På vilket sätt påverkar det någon utomstående?Jag erkänner: Jag tycker att människor som använder en realistisk hundpenisformad dildo är jätteäckliga.
Skjut mig
Men kan du verkligen inte förstå att en realistisk hundpenisdildo kan upplevas som betydligt mer stötande än en dildo formad som ett enhörningshorn eller en robot?Det finns dildos formade som tentakler, armar, robotar, enhörningshorn, delfiner... Exakt hur är det äckligt att folk vill leka med silikonklumpar? På vilket sätt påverkar det någon utomstående?
Jävla skammande och pinsam okunskap som uppvisas här.
Hur hänger det ihop tänker du? Jag anser att någon beter sig som ett arsel, då måste sexdockor formade som femåringar vara relevanta? What?!Men det är väl en fullt relevant fråga eftersom du är så himla snabb med att tala om för andra att man beter sig som att arsel om man öppet uttrycker avsky mot en dildo formad som en hundpenis?
Du får tycka att det är obehagligt, det ger dig inte rätt att skamma folk för det precis som att du inte får gå fram till folk på öppen gata och skamma de för att du tycker att de ser obehagliga ut. Det är fullt möjligt att hålla tyst.Jag tycker att ni som anklagar oss för att vad trångsynta och kinkshama är precis lika trångsynta som inte förstår/accepterar att många tycker att det är obehagligt med vissa kinks
Att försvara människor mot folk som beter sig illa är aldrig onödigt. Tvärtom.Likaså behöver man inte anklaga folk för att kinkshama i onödan
Det du uttryckt i tråden är inte att respektera folks kinks. Tvärtom.Bara för att jag tycker att vissa leksaker är obehagliga/äckliga/opassande så betyder inte det att jag inte har respekt för folks kinks. Men det kommer ni aldrig att förstå ändå.
Tack och adjö från mig
Likaså behöver man inte anklaga folk för att kinkshama i onödan
Det finns dildos formade som tentakler, armar, robotar, enhörningshorn, delfiner... Exakt hur är det äckligt att folk vill leka med silikonklumpar? På vilket sätt påverkar det någon utomstående?
Jävla skammande och pinsam okunskap som uppvisas här.
Ja, du ansåg att någon betedde sig som ett arsel för att denne öppet uttryckte avsky över en hundpenisdildo. Glöm sexdockan då och svara på om du även tycker att en dildo som är avbildad som en realistisk pojksnopp skulle vara okej?Hur hänger det ihop tänker du? Jag anser att någon beter sig som ett arsel, då måste sexdockor formade som femåringar vara relevanta? What?!
Det är inte relevant och jag tänker inte göda de idéerna. Jag svarar glatt på frågan i en egen tråd på det specifika ämnet om du startar en.
Kalla mig gärna gammaldax, men här tycker jag faktiskt att gränsen går för vad vi ska ha för trådar på Bukefalos
Det är många BARN som läser här!!
Ja, jag har rapporterat tråden.
Att diskutera sex och samlevnad tycker jag är bra. Men denna tråden pratar enbart om kinks och kinkshaming på ett icke bra och informativt sätt, läs inläggen. Det är inte ens en diskussionFast va? Sex och samlevnad har diskuterats upp och ned och hit och dit på det här forumet så långt Jag kan minnas i alla fall. Även övergrepp OCH exempelvis pedofili och zoofili och andra ämnen, vad gör den här tråden så hemsk?
Kalla mig gärna gammaldax, men här tycker jag faktiskt att gränsen går för vad vi ska ha för trådar på Bukefalos
Det är många BARN som läser här!!
Ja, jag har rapporterat tråden.