Sv: Kinda 1/5
Tack!
Jag tror bettibets och mamma hade lika roligt med våra respektive hästar när den andra skulle gå. Sigge gjorde mediokert ifrån sig i dressyr och hoppningen. Jag glömde halten
och så kom mamma, Lasse och en tappsko (den rök när Lasse for omkring) mitt i skrittprogrammet = skrik resten av programmet. Fick iaf 51 och bra kommentarer (vad jag ska göra för att få 8: or osv och en 8a på sitsen!
). Terrängen var nada tyckte Sigge som inte sett ett terränghinder sen Segeberg i höstas. Blev en placering till slut ändå.
Lasse har överraskat mig totalt. Han som inte riktigt har alla hemma och legat på 55-65 förra året i dressyren visade äntligen det jag vetat hela tiden
. Det blev 46 för honom och observera att han slog gammelman
. Duktig och bussig i hoppningen men rev sista av någon konstig anledning. Helt grym i terrängen också! Inga fjanterier som att inte vilja gå ifrån flocken osv utan han dundrade på, tittade lite på två röda hinder och vattnet men annars super. Tog det lungt i början men satte lite sprätt på honom efter halva banan och nu äntligen början han nyttja galoppen (tidigare har så mycket energi gått åt uppåt istället för framåt). Placerad han också.
Mamma har filmat Lasse men hon sitter och kikar just nu (hon har satt filmen på repeat sen vi kom hem
). Kan kanske ladda upp lite sen.
Som en sista knorr på dagen lyckades Lasse dra min axel ur led. Den poppade tillbaka på en gång men ont gjorde det och satan i gatan vad grinig jag blev på yrvädret.