Kattunge med hundvalp?

Only_Me

Trådstartare
Jag undrar om det är oki att skaffa en kattunge när man redan har en valp (5 månader) har även en katt på 2 år snart. Hunden är hur go som helst mot min vuxna katt men hon vill inte veta av honom. Däremot går hon bra ihop med andra katter.
Vill egentligen ha kattungen till sällskap åt hunden! Vet att det låter lite sjukt men han är hur go som helst mot katter å jag vill inte ha två hundar!

Sv: Kattunge med hundvalp?

Visst går det att skaffa en kattunge till. Men dom kommer nog inte i längden att leka med varandra. Så du ska ju inte skaffa ett djur till för hundens skull. Den ska ju ty sig till dig. Vi har 6 katter och 2 hundar. Det är bara hundarna som leker med varandra.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har under många år drömt om att skaffa katt men ständigt trängt undan drömmen utifrån min livssituation. Jag bor i lägenhet, pendlar...
Svar
19
· Visningar
1 080
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 588
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar