Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt kass kattslav! Jag förstår att hon är kränkt!Lillkatten vill meddela att här pågår en tragedi av högsta rang Matte är ledig men istället för att öppna balkongdörren och spendera dagen med sina älskade katter far hon iväg, UTAN att öppna balkongdörren! Hon skulle aldrig fastna i nätet som matte påstår! Till råga på allt blir man tillsagd när man kloar på mattes nya köksmatta, så elakt
Lilla herrn vill meddela att han gärna lånar ut odrägliga Lillkatten några timmar så han får sin skönhetssömn
Oooh, jag har tittat på ett liknande! När han slitit ut det jag har ska jag investera i ett lite mer stilrent.Ny katt kräver nytt klösträd
Visa bifogad fil 86551
Oooh, jag har tittat på ett liknande! När han slitit ut det jag har ska jag investera i ett lite mer stilrent.
Mycket snyggt!
Fast jag tror vi behöver ett tre gånger så högt och med typ sju platåer här i huset.
Haha, kan tänka mig det
Prada kan inte klättra, hon trillar bara ner
Paisley är höjdrädd, köksbänk är maxhöjd för henne. Man kan bära henne i midjehöjd, lyfter man i brösthöjd får han panik
Tappar du mig nu så dööör jag
Haha, kan tänka mig det
Prada kan inte klättra, hon trillar bara ner
Paisley är höjdrädd, köksbänk är maxhöjd för henne. Man kan bära henne i midjehöjd, lyfter man i brösthöjd får han panik
Tappar du mig nu så dööör jag
Ruben verkar vara den enda som tar det med stort lugn
Ni som har honor med hane, upplever ni några problem med det?
Jag har tänkt att vi bara ska ha honor pga att det känns enklast.
Men nu har det dykt upp en fantastisk fin hane som jag är väldigt förtjust i.
Bägge mina är väldigt snälla, Prada är ju väldigt försiktig dock.
Ja, han är mer, gör vad ni vill vara ni inte rör ågrenkorgen
Men Prada är modig nu
Visa bifogad fil 86739
Hellre det än som lille Skrutt gjorde igår, tog med sig bollen under täcket och började busa! Dax att klippa klorna igen.Katterna lever tydligen rövare på nätterna, jag sover rakt igenom men mamma har ju varit här några dagar... Lilla herrn la sig nära ansiktet på henne så hon inte kunde andas och blev kränkt när hon sa åt han att flytta sig, de har vält skurmoppen, möblerat om mattorna värre än vanligt och Lillkatten väckte mamma kl 3 inatt genom att släppa en boll i ansiktet på henne
Katterna säger vadå, var väl inget... måste ju kolla, hon kanske hade velat busa mitt i natten
Hjälp, jag förstår dig, dessa vassa klor Betydligt trevligare med en boll i ansiktet dåHellre det än som lille Skrutt gjorde igår, tog med sig bollen under täcket och började busa! Dax att klippa klorna igen.
Kim påminde mig i morse också, då jag stod böjd över skorna och han bestämde sig för att "kattungeklättra" längsmed mina ben och upp på ryggen. Tydligen har någon glömt att han väger nästan tre kilo nu, och inte bara sjuhundra gram liksom.Hellre det än som lille Skrutt gjorde igår, tog med sig bollen under täcket och började busa! Dax att klippa klorna igen.
Har en kattunge som också klättrar, inte så skönt med 1560 gram heller. eller ja de vägde han förra veckan, väger nog mer nu. Eller attackerar huvudet och biter och rycker i håret. Han blir helt galen på håret.Kim påminde mig i morse också, då jag stod böjd över skorna och han bestämde sig för att "kattungeklättra" längsmed mina ben och upp på ryggen. Tydligen har någon glömt att han väger nästan tre kilo nu, och inte bara sjuhundra gram liksom.
Här ska också klippas klor ikväll!