Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, okej, bra att veta.Jag är personligen inte förtjust i furminators, de har en tendens att slita ut/av även friska strån och inte bara ta den lösa ullen. Jag har sett pälsar som blivit jättefula av den, plus att till och med shiban tycker att den luggas och hon är ju inte ens i närheten av långhårig.
Äh tar ett tag till men så småningom så.Nu närmar det sig
Om några veckor kommer jag kunna spamma tråden med en katt igen.
Har saknat att ha en gosig katt
Kaninerna i all ära, de är inte så gosiga av sig
Lina äter snö. Hon tar upp det med tassen och slickar sedan av det.Katterna var ut på balkongen idag och Lillkatten upptäckte att man kan flytta snö med tassen vilken grej, stolt dam som roade sig kungligt
Lilla herrn undrar dock när den här äckliga snön ska försvinna Tur det finns fönsterbrädor man kan ligga och sola på istället.
Godare än vanligt vatten av nån konstig anledning gissar jag Lillkatten har smakat lite på snö hon också men bara nån gång så hoppas hon inte börjar äta det.Lina äter snö. Hon tar upp det med tassen och slickar sedan av det.
Åh, så härligt!Nu närmar det sig
Om några veckor kommer jag kunna spamma tråden med en katt igen.
Har saknat att ha en gosig katt
Kaninerna i all ära, de är inte så gosiga av sig
Pojkar är lätthunsade hälsar DisaNi som har honor med hane, upplever ni några problem med det?
Jag har tänkt att vi bara ska ha honor pga att det känns enklast.
Men nu har det dykt upp en fantastisk fin hane som jag är väldigt förtjust i.
Bägge mina är väldigt snälla, Prada är ju väldigt försiktig dock.
Så länge alla är kastrerade brukar honor och hanar gå väldigt bra ihop, ibland till och med bättre än två honor eller två hanar …. Men det är såklart omöjligt att säga hur det blir i det enskilda fallet.Ni som har honor med hane, upplever ni några problem med det?
Jag har tänkt att vi bara ska ha honor pga att det känns enklast.
Men nu har det dykt upp en fantastisk fin hane som jag är väldigt förtjust i.
Bägge mina är väldigt snälla, Prada är ju väldigt försiktig dock.
Så länge alla är kastrerade brukar honor och hanar gå väldigt bra ihop, ibland till och med bättre än två honor eller två hanar …. Men det är såklart omöjligt att säga hur det blir i det enskilda fallet.