Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det var ju dåligt!Jag skulle skickas in mitt bidrag till PostNords frimärkestävling idag, då det är sista dagen. Försökte mitt i natten, men då hade tävlingen redan stängt. Till och med den 13 februari var alltså ganska missvisande.![]()
Ja! Dock fick de väldigt många klagomål, så nu är tävlingen extraöppen till 18.00 ikväll! Älva har fått äran att representera hushållet.Men det var ju dåligt!![]()
Kingen är lite likadan. Hur gosig som helst men sen sitter tänderna i armen på en helt plötsligt och han biter så jäkla hårtMegara brukar ligga bokstavligen på mig eller mot mig, men klappar jag så antingen går hon sin väg eller tar ett stadigt tag med tänder och klor. Allt ska ske på hennes villkor![]()
Min lilla siames med sin smala svans kunde få burrsvans av oanade proportionerPaisley har gjort burrsvansen till sin nya grej
Från att någon enstaka gång till minst 10 gånger om dagen
Ser Ruben, ser Prada, hoppar upp i soffan, attacker mus, springer och möter oss i dörren så många anledningar till burrsvans
Hon har ju rätt tjock päls på svansen så den blir verkligen gigantisk.
Det kommer en apa som täcker texten när man läst en bit. Måste man ha prenumeration?
Den var öppen när jag länkade.Det kommer en apa som täcker texten när man läst en bit. Måste man ha prenumeration?
Det kommer en apa som täcker texten när man läst en bit. Måste man ha prenumeration?
Funkar ändå inte. Jaja, jag klarar nog mig utan att läsa.Acceptera alla kakor så kan man läsa den
Våra katter klöste på härnen på soffan. Husse här löste det genom att när han hade skalat en apelsin så gned han händerna mot de hörnen. Katterna ogillade citrusdoften och slutade klösa.Undrar om det går att få Lina att sluta klösa på soffan. Hela soffan är nämligen hennes tycker hon och hon klöser överallt på den. Jag har försökt skydda den med diverse filtar men tror jag behöver ett rejält överdrag som är lite tjockt. Nån som lyckats freda sin soffa?