Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle kännas så skumt. Jag hittar ju även shiban på köksbänken och bordet ibland.Jag har Perser och Exotic, ingen av dem kan hoppa upp på bänkar
De har inte ont i bakbenen, är inte överviktiga, de är bara inga hoppkatter.
Det skulle kännas så skumt. Jag hittar ju även shiban på köksbänken och bordet ibland.
Märkligt att en veterinär släpper iväg ett djur som fortfarande är sövt.Min söta lilla snuffelson är klar hos veterinären. Vi har kommit hem och jag väntar på att hon ska vakna. Tycker så synd om henne. Hon kunde må rätt dåligt när hon vaknade fick jag veta. Stackarn.
Det har jag aldrig varit med om heller, med halvt undantag för shibans ögonlysning. Då fick jag ta med henne hem så snart hon reagerat på den motverkande sprutan trots att hon fortfarande var groggy, men då hade hon ju inte varit helt nedsövd utan "bara" sederad.Märkligt att en veterinär släpper iväg ett djur som fortfarande är sövt.
Märkligt att en veterinär släpper iväg ett djur som fortfarande är sövt.
De sa de aldrig något om.Håller med.
Där jag lämnat har de alltid varit noga med att djuret ska vara vaken och pigg innan den får åka hem.
Klart man litar på veterinären, de vet ju vad de gör.De sa de aldrig något om.
Och det var en veterinär jag hört gott om av andra. Så jag litade på dem.
Jag var också fått hem sovande katter, men föredrar när de får vakna till hos vettenDe sa de aldrig något om.
Och det var en veterinär jag hört gott om av andra. Så jag litade på dem.
Visste inte att perserkatter är så ospänstiga. Snälla o oskyldiga som soffkuddar.Nä, bara inte smidig. Hon kan inte hoppa högre än kanske 60 cm. Det är den mest osmidiga katt jag träffat
Hon är en Maine coonVisste inte att perserkatter är så ospänstiga. Snälla o oskyldiga som soffkuddar.
Hon är en Maine coon
Ursäkta, blandade ihop dig med Bison. Hon skrev att hon har Perser och Exotic. Main Coon är nära släkt med Norsk skogkatt och dom hoppar, klättrar och farHon är en Maine coon