Alltså, hon når ju med tassen, hur kan hon inte hoppa upp?Tuva vill ha mer. Tur att hon inte kan hoppa upp på bänkenVisa bifogad fil 84823
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, hon når ju med tassen, hur kan hon inte hoppa upp?Tuva vill ha mer. Tur att hon inte kan hoppa upp på bänkenVisa bifogad fil 84823
Jag som fortfarande tänkte mig storasyster och lillebrorHaha, hon är liten, 2.6 kg
Fatty väger 3 kg nu![]()
Hon kan knappt hoppa alls. Upp på stolar och soffan går bra, men inte högre. Extremt osmidig kisseAlltså, hon når ju med tassen, hur kan hon inte hoppa upp?Har hon inte läst gymnasikhandboken för katter?
![]()
![]()
Låter praktisktHon kan knappt hoppa alls. Upp på stolar och soffan går bra, men inte högre. Extremt osmidig kisse
Då är man faktiskt sur! Och du lyder lite dåligtMegara är hopplös just nu. Hon är otroligt sur eftersom det inte serveras mousseburkar med kort mellanrum. Hon går omkring på skrivbordet och viftar med sin svans så jag inte kan skriva och buffar mig hårt. Däremellan sitter hon och stirrar argt på mig från sin kattsäng. Hon äter även på skrivbordslampan - inte ens på sladden utan på skärmen av metall.
Tala inte om för henne att mina fått rostbiff ikväll. Vi firade mitt negativa covid-test.Megara är hopplös just nu. Hon är otroligt sur eftersom det inte serveras mousseburkar med kort mellanrum. Hon går omkring på skrivbordet och viftar med sin svans så jag inte kan skriva och buffar mig hårt. Däremellan sitter hon och stirrar argt på mig från sin kattsäng. Hon äter även på skrivbordslampan - inte ens på sladden utan på skärmen av metall.
Då är man faktiskt sur! Och du lyder lite dåligt. Jag kan lätt tänka mig hur hon kan blänga..