Lillkatten är en stor och farlig tiger nu! Hon hittade ett torkat lönnblad på balkongen och har fullt upp med att smyga på och attackera detLilla herrn spanar efter fåglar.
Isis ÄLSKAR torra löv som det blåser i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lillkatten är en stor och farlig tiger nu! Hon hittade ett torkat lönnblad på balkongen och har fullt upp med att smyga på och attackera detLilla herrn spanar efter fåglar.
Det kan jag tänka migIsis ÄLSKAR torra löv som det blåser i![]()
Det första Megara gör så fort jag har klippt klor är att gå och vässa dem riktigt spetsiga igen på närmsta klöspåle. Det har inte riktigt gått in i hennes lilla katthjärna att ju fortare klor blir vassa desto mer ofta måste det klippas.
Maine Coon är lite som chips, man kan inte bara ha 1.Nu har vår lilla (eh, hm, nej) maine coon bott hos oss i fyra månader, och hela familjen är mer än nöjd med både ras och individ (kanske med undantag av den yngre hunden, som fortfarande tycker att hon är världens onödigaste). Jag är så glad att övriga i familjen får uppleva hur det är att ha en social och mysig katt, det har vi aldrig haft förut - hur mycket jag än har tyckt om de två tidigare, så har de varit knepiga på olika sätt.
Jag var helt säker på att vi bara skulle ha en katt, men nu har jag börjat fundera. Dels tycker alla att det är mycket roligare att ha katt än vad de trodde, dels vore det fint med en kompis till kisse. Hon älskar vår äldre hund och jag uppfattar att de har ut något av varandras sällskap, men han är lite till åren och kan inte riktigt leka på kattvis. Men jag är en sån som har väldigt svårt att bestämma mig. Är det dumt? Bra? Dumt att riskera fip och andra sjukdomar? Och hur ska man tänka med kattval - nu har vi en raskatt så jag skulle mer än gärna ta emot en omplaceringskatt från katthem om vi hittar en i ungefär samma ålder som den här, men är det smartare att skaffa ytterligare en maine coon?
(Sen har jag nån sorts informell policy som lyder ett djur ut, ett djur in just nu, men den är lite tänjbar och dessutom är hamstern uråldrig)
Nu har vår lilla (eh, hm, nej) maine coon bott hos oss i fyra månader, och hela familjen är mer än nöjd med både ras och individ (kanske med undantag av den yngre hunden, som fortfarande tycker att hon är världens onödigaste). Jag är så glad att övriga i familjen får uppleva hur det är att ha en social och mysig katt, det har vi aldrig haft förut - hur mycket jag än har tyckt om de två tidigare, så har de varit knepiga på olika sätt.
Jag var helt säker på att vi bara skulle ha en katt, men nu har jag börjat fundera. Dels tycker alla att det är mycket roligare att ha katt än vad de trodde, dels vore det fint med en kompis till kisse. Hon älskar vår äldre hund och jag uppfattar att de har ut något av varandras sällskap, men han är lite till åren och kan inte riktigt leka på kattvis. Men jag är en sån som har väldigt svårt att bestämma mig. Är det dumt? Bra? Dumt att riskera fip och andra sjukdomar? Och hur ska man tänka med kattval - nu har vi en raskatt så jag skulle mer än gärna ta emot en omplaceringskatt från katthem om vi hittar en i ungefär samma ålder som den här, men är det smartare att skaffa ytterligare en maine coon?
(Sen har jag nån sorts informell policy som lyder ett djur ut, ett djur in just nu, men den är lite tänjbar och dessutom är hamstern uråldrig)
Jag har haft en blandflock och hade valt en till maine coon om det vore aktuellt att välja igen. Dels kan dom vara lite mobbiga("eeh är dina också lite dum med huskatten..?" Svaret var jaNu har vår lilla (eh, hm, nej) maine coon bott hos oss i fyra månader, och hela familjen är mer än nöjd med både ras och individ (kanske med undantag av den yngre hunden, som fortfarande tycker att hon är världens onödigaste). Jag är så glad att övriga i familjen får uppleva hur det är att ha en social och mysig katt, det har vi aldrig haft förut - hur mycket jag än har tyckt om de två tidigare, så har de varit knepiga på olika sätt.
Hemskt söta selar! Tycker du de funkar bra?
Hemskt söta selar! Tycker du de funkar bra?
De trillar inte av när det inte är "tryck" i kopplet så att säga?Paisley tycker den funkar skit
Det tyckte Prada också i början men det gick över ute när hon fick annat att tänka på och nu är hon obrydd.
Jag gillar att de är enkla att ta på, inga spännen och de sitter bra![]()
De trillar inte av när det inte är "tryck" i kopplet så att säga?Jag hittade märket på amazon.
Det blir eventuellt beställning. Lilleman har nästan växt ur H-selen, och den är ju så ful!Nej, det är dragsko så de sitter kvar![]()
Det blir eventuellt beställning. Lilleman har nästan växt ur H-selen, och den är ju så ful!![]()