Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Sune har varit kinkig med maten idag och nu krĂ€ktes han ganska rejĂ€l mĂ€ngd mat. Även varit lite dĂ€mpad.
Blir han inte bÀttre innan imorgon em sÄ ringer jag Albano tÀnker jag med tanke pÄ pankreatiten i somras.

Tills dess fÄr det bli vatten i spruta och skonkost-torrisar framme.

Orolig matte :(

Hade en kompis hÀr en kort stund förut, var nyfiken pÄ hur jag bodde.
Hon var lite nervös över hur Paisley skulle reagera.
Hon gick fram och luktade lite, sen stack hon och ignorerade min vĂ€n som blev sĂ„ lĂ€ttad 😂
Paisleys favoritmĂ€nniskor Ă€r inte de trevligaste personerna, hennes omdöme Ă€r lite skevt 😅

Antar att Sune kÀnner sig lite bÀttre för sitter hÀr spinnandes och försöker slicka av Bregott frÄn min knÀckemacka, jag tÀnker att han allt fÄr gÄ och Àta av sin skonkost istÀllet om han Àr sugen pÄ ngt.

Imorgon ska jag droga ner Megara med bonqat sÄ jag förhoppningsvis kan klippa klor :crazy: Blir mer och mer nervös att kattvakten inte kommer stÄ ut med henne och krÀva skadestÄnd för alla kablar och sladdar. Hon Àr jourhem till Stockholms katthem, men skyggisar Àr inte samma sak som Megara.

Sune piggnar pÄ sig mer och mer. Snaskat skonkost flera ggr under dagen och kvÀllen och druckit vatten sjÀlvmant. Han har fÄtt lite extra i spruta nÄgra gÄnger.
Brottat ner den lilla busiga katten ocksÄ :D
SÄ kÀnns som det vÀrsta Àr hÀvt för denna gÄngen. Kanske en kÀnning av pankreatit vad vet jag.

Nu Àr hon drogad och jag har faktiskt lyckats klippa en baktass. Men den andra ligger hon pÄ sÄ jag inte kommer Ät. Att hÄlla henne mot min mage Àr helt uteslutet. Hon blir vansinnigt arg!

Blir spÀnnande att se vad Kyra tycker om flytten
Visst balkongen blir nÄgot mindre men det Àr ju full fart utanför fönstret pÄ ena sidan dÄ skolan ligger dÀr
Ska plocka ner nÀtet hÀr p sportlovet dÄ flytten gÄr veckan efter

Liknande trÄdar

DÀggdjur Jag har vÀxt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. FrÄn 11 till 19 Är hade jag dÀrtill minst en hÀst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
937
Senast: Bison
·
Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 691
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 561
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 641
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka